Dostawa 

W zależności od ilości, wagi oraz rodzaju produktów zamawianych przez Ciebie poniżej przedstawiamy Ci dostępne formy dostawy dostępne w naszym Sklepie internetowym.

Najszybciej i najbezpieczniej

Dostawa za pośrednictwem firmy przewozowej (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) - jeśli wybierzesz tę opcję dostawa zostanie zrealizowana przez wybranego przez Ciebie przewoźnika.

Przesyłki przygotowywane są do wysyłki po zaksięgowaniu pieniędzy na wskazanym przez nas koncie bankowym lub po otrzymaniu autoryzacji płatności z serwisu obsługującego przelewy online.

W przypadku gdy zostanie wybrana forma płatności "za pobraniem" wówczas przesyłki przygotowywane są do wysyłki po otrzymaniu powiadomienia o złożonym zamówieniu z formą płatności "za pobraniem".

Po przygotowaniu przesyłki do wysyłki, zlecenie przekazywane jest do przewoźnika, który został wybrany podczas składania zamówienia i który dostarczy przesyłkę do nabywcy (czyli odbiorcy przesyłki).

Czas dostawy zależy od przewoźnika, który realizuje usługę przewozu (usługę kurierską) oraz kraju doręczenia. Przesyłki krajowe doręczane są do odbiorców z przewidywanym terminem dostawy następnego dnia roboczego licząc od dnia nadania przesyłki. Przewidywany termin doręczenia przesyłki międzynarodowej waha się od dwóch do siedmiu dni roboczych w zależności od kraju doręczenia. Zaznaczamy, iż termin doręczenia przesyłki nie jest terminem gwarantowanym.

Należy pamiętać, iż przesyłki doręczane do odbiorcy w dniach roboczych w godzinach od 8.00 do 17.00. Godzin doręczeń przesyłek nie można w żaden sposób zawężać, a zatem w lokalizacji wskazanej w zamówieniu przesyłki, osoba przyjmująca przesyłkę musi czekać na kuriera.

Większość kurierów dzwoni do odbiorcy przez doręczeniem przesyłki choć nie jest to reguła. Jeśli kurier będzie próbował powiadomić odbiorcę przesyłki o dostawie to najczęściej zrobi to na kilka minut przed doręczeniem przesyłki chcąc upewnić się czy w danej lokalizacji jest osoba, która odbierze przesyłkę.

Sugerujemy aby w sprawach związanych z doręczaniem przesyłek kontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem obsługującym doręczenie przesyłki lub bezpośrednio z obsługą naszego Serwisu wysyłając informację na adres email wskazany w Serwisie lub telefoniczne pod numer wskazany w Serwisie. Wysyłając wiadomość należy podać numer przesyłki lub adres dostawy.

Jeśli podczas doręczenia przesyłki na opakowaniu będą widoczne uszkodzenia to w takim wypadku należy sprawdzić zawartość opakowania, spisać protokół szkody w obecności kuriera, a następnie wysłać stosowne powiadomienie do przewoźnika, który obsługiwał doręczenie przesyłki lub na adres email wskazany w Serwisie lub telefoniczne pod numer wskazany w Serwisie.

Darmowa dostawa

Bezpłatna wysyłka od kwoty 300 zł.

Odbiór własny

Zamówienie możesz odebrać w naszej siedzibie pod adresem 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Gliniana 6 po uprzednim poinformowaniu obsługi Serwisu wysyłając informację na adres email wskazany w Serwisie lub telefoniczne pod numer wskazany w Serwisie.

Klienci hurtowi proszeni są o zaznaczanie odbioru własnego, jeśli transport będzie realizowany przez kierowcę firmy. 

Całkowity koszt zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu preferowanej formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.