Gwarancja i serwis
Część Produktów sprzedawanych w naszym Sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w Produkcie objętym gwarancją, skontaktuj się z Operatorem Serwisu lub producentem reklamowanego Produktu.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, spisanie protokołu szkody w obecności kuriera, a następnie kontakt z Operatorem Serwisu pod numerem telefonu: +48 512788296 lub wyślij wiadomości na adres e-mail: biuro@hurtownia-wiesiolek.pl wskazując numer przesyłki, numer zamówienia, numer faktury lub inne informacje, które pomogą zidentyfikować zamówienie oraz wyślij kopie protokołu szkody.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Wyślij do nas zgłoszenie reklamacyjne wysyłając wiadomość elektroniczną na adres email wskazany w Serwisie lub telefoniczne pod numer wskazany w Serwisie. Składając reklamację poinformują nas jakiego zamówienia dotyczy reklamacja oraz prześlij kopie dowodu zakupu (np. wyciąg z konta, potwierdzenie płatności kartą, paragon lub fakturę).
- Jeśli w wyniku reklamacji strony ustalą, iż towar ma zostać zwrócony prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo telefonicznie lub pisemnie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeśli w ramach postępowania reklamacyjnego możliwa będzie naprawa reklamowanego produktu to wówczas wyślemy informację o przybliżonym czasie naprawy produktu.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@hurtownia-wiesiolek.pl lub telefonicznie: +48 512788296. Udzielimy Ci wskazówek dotyczących postępowania reklamacyjnego.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, Konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać:
- pisemnie na adres: Wiesiołek-Pharma Sp. z o.o. 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Gliniana 6.
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@hurtownia-wiesiolek.pl
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy pomniejszony o kwotę realizacji zamówienia.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.